Tecrubesizaile0334 Pnar_2886 2. Aydan itibaren bende kullanıyorum ve gayet memnunum biz gaz yapmadığı için combiotic olanını tercih ettik
ebraz Pnar_2886 ben kullandım gayet güzel ama imkanınız varsa golden goat ınkini öneririm oda keçi sütlü ve anne sütüne en yakın süt ve formül mamalardan en pahalı olanları keçi sütlüler