incininannesi1806 Kızım 2 aylık kolik bir bebek Bu zamana kadar biogaiga kullandık bağırsak düzenleyici olarak bir de nurse gaz damlası Fakat biogaiga damla kızımın midesini bulandırıyor ve kusuyor doktor Maflor önerdi kullananlar var mı acaba . Bilgi verir misiniz
mihrasahin incininannesi1806 benimde bebeğim kolik bi bebekti 10.gün kullanmaya başladık 4,5 aylıkken bıraktık biz memnun kaldık mflordan bizde sıkıntı olmadı severek içiyordu baya da bağırsak hareketlerini düzene soktu tereddüt etmeden kullanabilirsiniz
smy17 incininannesi1806 ah ahhhh eski günlerim geldi aklıma. Kolikti benim oğlumda. Biogaia daha kötü yapmıştı bizi de maflor önerdi doktor 4. Aya kadar kullandık bitince yenisini almadım. Oğlumun ağlamalarının azalması 4.5 ayı bulmuştu. Çok iyi anlıyorum seni yani. Gerçekten bu damlalardan mucize bekliyoruz ama değil inan tek çözüm sabır ve zaman. Zamanla azalıyor ve geçiyor gerçekten hiçbir şey fayda etmiyordu bize salmıştım ben artık alışmıştım yani. Kabullenince biraz olsun hafifliyordu insan. O yüzden sabret geçecek inşallah 🙏🏻
annesininminikleri incininannesi1806 her bebwk farklidir ama o gaz damlasi bizde hic işe yaramadi birde sap simeks kullanmanizi tavsiye ederim
incininannesi1806 mihrasahin kolik anası olmak çok zormuş çare arıyorum herşeyde umarım düzelir bir an önce
karamandemircan Ben oğlum için kullandım 1 buçuk aylıkken. Sürekli çığlık çığlığa ağlıyordu 1 hafta içerisinde düzeldi çok şükür. Şimdi 4 buçuk aylık herhangi bi sıkıntısı kalmadı
incininannesi1806 karamandemircan bizim de öyle kucaktan bıraktığın an ya da onu kucağına alıp oturduğun an başlıyor feryat figan ağlamaya sürekli ağlama modu
mihrasahin incininannesi1806 elmayağı bademyağı ve zeytinyağı karışımını karnına ve ayak altlarına masaj yapmakta fayda gördük biz maflor ve sab simplexi birlikte kullanıyorduk bunların faydası oldu bize
karamandemircan incininannesi1806 ben 45 gün boyunca çocuğum ağladıkça ağladım resmen yıldım. Damladan sonra gazını ve kakasını rahat yapmaya başladı ve sakinleşti. Denemeden bilemezsiniz ben iyi geldiği için öneririm
mihrasahin incininannesi1806 bi ağlamaya başladığında 6 7 saat hiç durmadan ağlardı susturamazdım bazen arabayla gezdirmeye çıkartırdık rahatlar susardı araba durunca tekrardan başlardı ağlamaya bizde ılık duş aldırıp yağ karışımıyla masaj yapardık sonra biraz kucaktı hoplata zıplata onunla konuşarak en sonunda uykuya daldırırdım kucakta harekette olduğumuz zaman anne karnında hissediyorlarmış ve sürekli kucakta olmak istemelerinin sebebi buymuş güvende olduklarını biliyorlarmış öyle
incininannesi1806 mihrasahin ama belim sırtım koptu yemek bile yiyemiyorum . Normal arabada kısa süreli duruuor ama bebek arabasında hiç durmuyor. Hiç bir yere gidemez oldum. Sırtı yere geldiği an başlıyor ağlamaya. Tuvalete altını açık bırakıp öyle gidiyorum başka türlü ağlıyor Çünkü
mihrasahin incininannesi1806 benimki de aynıydı tam yemek yeme saatlerinde başlardı kaç gece annemi gecenin 3ünde çağırdığım oldu gittiğimiz yerlerden apar topar eve geri gelirdik öyle olunca da bi yere gitmeme kararı almıştık işte o ağlarken sizin sesinizin onu bastırması gerekiyor durması için çok zor valla nasıl atlattık da o günleri 9 ay 14 günlük olduk bilemiyorum ama siz sakin olun bu sürecin kalıcı değil geçici olduğunu bilin Allah yardımcınız olsun
AlpSol incininannesi1806 biz kullandık Yan etkisini görmedim Bebeğime iyi gelmişti Her gün 6 damla verdim Şu an oğlum 14 aylık bazen kabızlık olunca veriyorum hemen geçiyor