Hayaz kuzeyarinn siz yine de emin olun, farklı hekimlerden de bilgi alın bence, benim özel devlet prof götürmediğim kalmadı, ameliyat dısında bir söylem olmadı, şükür oldu bitti bin şükür. İnşallah gerek kalmaz size yine de.
BelginYK nef1see geçmiş olsun. Çok yakın zamanda benim yeğenim oldu ameliyatı. 5 gün kaldılar hastanede. Evet sondayı son gün çıkardılar. Hergün pansuman yapılıyodu hemşireler eşliğinde. Anne baba için zorlu süreç. Yani zorlu derken sabır gerektiriyor. Rabbim yardımcınız olsun.Hemen toparlar inşallah