Oğlum 5.5 aylık oldu 4 aydan itibaren emmek istemedi ben de naptıysam olmadı aç bıraltığım bile oldu istemedi ben de ona da kendime de işkence etmemek için mamaya basladım sadece geceleri emziriyordum sonra sütüm de azalarak bitti artık. Ama şu son bi haftadır memeye ilgi duymaya basladı ağzını kocaman açıp iştahla emmeye çalışıyor ama süt yok çok üzülüyorum. Bazen yan yana yatarken açık bırakıyorum kendi gelip emmeye çalışıyor ama yok yani bomboş. Şimdiden sonra süt gelmesi mümkün mü? Düzenli emmiyor beraber yatarken meme açık olup da kendi gelip emerse anca o şekilde. Yani kucağımda yatarak veya emzirme pozisyonunda asla istemiyor