sedefktbs Merhaba hanımlar doğum yapalı beş ay oldu emziriyorum bebeğimi sadece anne sütü alıyor ve her emzirmeye muhakkak ki diğer göğüsümden de süt akıyo sürekli göğüs pedi kullanıyorum bu durum ne zaman son bulur
aysebb sedefktbs 10 aylık kızım durum hala aynı 😒😂 Bende ped kullanmaktan sıkıldım bu kadar uzun süre kullanmam sanıyordum