Kbralivaa Merhaba anneler, kızım 2 yaşını bir kaç gün geçtikten sonra emzirmeyi kestim. Ama şuan inanılmaz bi şişkinlik ve hassasiyet var. Biriken sütü sarmalı mıyım sizin ki me zaman tamamen kesildi bilgi verin lütfen 🥰
aysebb Kbralivaa Birkaç kere çok az rahatlayana kadar sağım yapın. Ondan sonra sıkı birşeyle sarın yani straplez birşey giymiş gibi öyle süt dağılıyormuş. Biraz ağrı devam eder ama böyle zamanla geçiyormuş