babybarlas Merhabalar.. Sahil şehrinde oturuyoruz eşim balık tutuyor surekli tuttuklarını buzluğa koyuyoruz, acaba versem birşey. Olur mu tutalı bir kaç ay oldu
Bayancorek babybarlas bende eşim tutunca buzluğa koyuyorum dışarıdan dondurulmuş alıp vermiyorum ama, temizlemeden koyun bir şey olmaz
Dogacelik babybarlas bişey olmaz merak etmeyin. Ben de toplu alıp temizlemeden atıyorum dondurucuya. Çözdürüp temizleyip pişiriyorum hep.
Ardenaden Bn veriyordum toplu cupra aliyordk bulundgmz yerde yoktu sadece baligi buzluga koyacaksanz temizlemedn koyun sattanlarn dedgi bu daha uzn omurlu olurmus
babybarlas Ardenaden Bizde temizlemeden yıkamadan koymuştuk öylece ama istavrit le mezgit vsr agır gelirmi acaba ilk defa yiyecek balık
babybarlas Bayancorek Öyle yapmıştık bizde sadece 4 ay fılan oldu buzluga koyalı ondan tereddüt etmiştim teşekkür ederim 🙂
Uykusuzhergeceeee babybarlas söylediğiniz balıklar ağır metal içerebiliyor bebekler için uygun değil. İstavrit sardalya olabilir
sehpayacarpanserceparmak_ Biz somon aliyorduk toplu onlari dilimler buzluga atiyorum pisirecegim zamanda cikariyorum temizleyip pisiriyorum hicbir sorun yasamadim
babybarlas sehpayacarpanserceparmak_ Bende somon alıp onu vereceğim peki nasıl pişiriyorsunuz direktmi yediriyorsunuz yemeklerine mi katıyorsunuz
sehpayacarpanserceparmak_ babybarlas zeytinyag sarimsak tuz avcarlayim buharda pisiriyorum canim bazen elimle didik didik edip veriyorum bazende sebze corbasi yapiyorum onun icine didikliyorum oyle yiyor
Eylul301023 babybarlas nasıl et suyu tavuk buzluktan çıkarıp veriyorsak balıkta verilir yani onemli olan tazeyken hemen koymanız buzluğa
babybarlas sehpayacarpanserceparmak_ Tamam teşekkür ederim 🙂 kaç aylıı bebeğiniz benım 10 aylık olucak
babybarlas Uykusuzhergeceeee İstavrit vaardı zaten buzlukta bizim ama yinede. Vermedim bu aksam somon alıp deneyeceğim
cemilolabilirmi babybarlas bqnq doktor değil et sebze dahi verilmez dedi. Ben 1 yaş buzluktam hiç bir şey vermedim. 1,5 yaştan sonra vermeye başladım
babybarlas cemilolabilirmi Hadi yaaa ben bazen avakado fılan kalınca bozulmasın diye koyuyordum buzluğa😬