gozdeanne1 Kızlar hergün büyük süpürgeyi çıkaramıyorum bebeklede zor oluyor sizce hangisi robot mu almalıyım yoksa dik süpürgemi
sezer2022 gozdeanne1 tabiki robot, çünkü sen evde yokken her yeri mis gibi süpürüyor,, ama dik süpürge de yine efor sarfediyorsun, dik süpürgenin normal süpürgeden ne farkı var anlamıyorum 🙈🙈
Mlk026 gozdeanne1 robot da dik süpürgede var ancak söyle bir durum var etrafta çok oyuncak varsa ve eşyan çoksa robotun çok anlamı yok. Bence bebekli ev için dik süpürge ben çocuk yokken almıştım robotu çok kullanıyordum ama çocuktan sonra daha az kullandım
MoonCrystal sezer2022 Hafif Kablosu yok Haznesini çekistirme derdi yok Yere dökülen en ufak şeyde hemen zizzzt cekebiliyorsun ( kablo tak süpürge getir mevzu olmadan ) Emiş gücü mükemmel Elektirik kesilsede şarjlı olduğu için kullanıma devam Dyson için yazdım 👌😄 iyiki almışım dediğim ev eşyaları içinde ilk 3 e giriyor
mislina_ Bence de robot almalısınız ben hiç elektrikli almadım dik ve robot süpürge var robot işi inanilmaz kolaylaştırıyor 👍🏻
Bayancorek gozdeanne1 ikisininde kullanım amacı farklı ikisinide kullanıyorum ama robot rahatlığı bambaşka elim ayağım 🫶🏻
tubasd gozdeanne1 benim ikiside yok😄 yani dik var ama eski tiplerden gırgır niyetine ben koltukların üstünü supururum e yerde oyuncak vs var onları kaldırırım halıların altını en azından çevresini supururum benim tarzıma uygun değil ama şöyle mesela mutfakta yemek yendi hemen bir orayı supursun diye olsun isterdim şahsen robotu yada çocuğun odasını topladım bir süpurup gelsin isterdim gırgır niyetine😄
sezer2022 MoonCrystal yine efor sarfediyorsun 🙈 Tabiki kötü demiyorum ama robotu olmayan biri önce robot almalı, dik süpürge biraz keyfe keder gibi geliyor bana 🥰
annebenanneoldum Bence dik. Her ikisi de var çok şükür ama robota bişey takılınca hemen duruyor sürekli onunla uğraşmaktansa dik süpürge ile iki dakikada fıyt fıyt süpürürüm daha iyi gibi geliyor 😂
ollaluna7 İkisinin de yeri ayrı ama bebekli evde robot daha iyi oluyor bebekle iş yapılmıyor en azından robot temizler siz bebeğinizle ilgilenirsiniz
dodu0207 gozdeanne1 ikisini de kullanıyorum kesinlikle iyi performanslı bir dik süpürge. Yada eviniz tamamen robota uygun olacak koltuklar yataklar yüksek halı püskülleri büyük uzun olmayacak lambader vs gibi carpıp devireceği seyler olmayacak masa sandalye ayakları genis kaba oval değil bacaklı gibiyse alın mesela benimkiler oval geliyor ayaklı değil masanın altına girebilmesi icin bütün sandalyeleri kaldırmam gerekiyor. Robotsuz yaparım ama dik süpürge benim bir uzvum gibi oldu😂
alin12_ dodu0207 halılarım püsküllü hiçbir şekilde takılmıyor. Ve yüksek halılarım cok rahat cıkıyor. Lambaderim de var etrrafından süpürüyor. Hıc devrilmedi simdiye kadar 🙈haritalandırıldıgı için zaten lambadere yaklaşınca yavaşlıyor. Kuvvet uygulanmıyor. Sadece kızımın bazası yere yakın onun altına giremiyor. Robot cidden büyük kolaylık. Şuan kızımı uyutuyorum. O diger odaları süpürüyor, 😅hamileyken almıştım. Keske daha önce alsaymışım diyorum hep. Ama dik süpürge de lazım bence. Koltukları süpürmek için özellikle.
K2C2 gozdeanne1 benim de bebeğim var yetişemediği için robot süpürge aldım keşke daha önce alsaymışım
prens_annesi1 2.ye hamileyim yetişemiyorum diye robot almıştık neden daha önce almamışız diye sorguluyorum her seferinde iyiki de robot süpürge almışız dışarı da olduğum da bile calistiriyorum eve geliyorum heryer tertemiz 👍🏻
tombikseker gozdeanne1 Kesinlikle robot. dik süpürge de alsanız yine siz süpüreceksiniz kendi kendine halletmiyor sonuçta. Robot alın siz sadece evi toparlayın (bunu zaten normal süpürgeyle süpürürken de yapıyoruz) sonra bir kahve yapın oturun silip süpürsün 😁
AyseSena gozdeanne1 ikisi de yerine göre lazım ama önceliği dik süpürgeye verirdim çünkü robotta önce her yeri toplamak gerekiyor takılacağı bir yer varsa düşünmek gerekiyor vs dik süpürgede çocuk oynarken bile süpürebilirsin ha robotu genellikle çocuk uyurken mutfağı toplarken açıyorum hem mutfak toplanmış oluyor hem ev süpürülmüş
alin12_ AyseSena girişi yasak bölge olarak ayarladıgınızda toplamanıza gerek yok. Mesela benim köpeğimin su kabı var yerde. Orayı haritalandırdım. Oranın etrafından süpürüyor. Harıta cıkarınca yerdeki vazoyu bile kaldırmanıza gerek yok. Perdelerim yere değiyor mesela onlara takılmıyor ☺