minnosunannesi06
Benim de kumtel sakın alma çok pişmanım o kadar geç pişiriyor ki yakan elektriğe yazık ucuz diye aldık bir daha mı aslaaaaa kek içi çiğ oluyor sürekli pasta yapan biriyim berbat kuzenimin fırında 10 dakika da pisti kek vestel di hele ki ocağı paslı ve iğrenç davlumbaz da allaha emanet imkanın varsa iyisini al iyi diyenleri anlayamıyorum annemin de kumtel 2.kez tamir gördü fırın saatlerce pişirmiyor