İlk aşıda hiç olmuyo bizim en fazla 37.2 oldu o da normalmiş yarım çk calpol vermiştim 2. Ay aşıları hafif ateş yapıyor ama biz önce bacak aşılarını 3 gün sonra veremi yaptırdık daha rahat geçti verem ateş yapmadı bacak aşılarında 1 2 defa 38 i gördü sonra calpolle düştü 6-7 saatte bir verdim ilk gün. Şimdi 19 Eylül’de 4. Ay aşılarımız var bakalkm nasıl olcak