coraplarheptek efeninannesi4207 bir dönem kullandim eğer bebeğinizde pişik vs yapmazsa asla tasirmiyo güzel bez geellikle sadece 4-5 numaralarını getiriyorlar bizim buraya tek problem bu
egelsenkonuss efeninannesi4207 onu hiç bilmiyorum ama a101in pure baby Bezi var beyaz olan slleppy bio natiralin aynısı ondan geçmiştim muhteşemdi
efeninannesi4207 neslihanada prensannesiiiiiii Kararsizaney Evet bende jennywelly kullanıyorum zaten de kardeşim sordu onun için sormuştum ama iyi değil sanırım
Kararsizaney Jenny willy kalın agubaby ince ben ikisinide kullanmış biri olarak söyliyeyim agubaby benim oğlumda taşırma yapmıştı her kakasını yaptığında üst baş değiştiriyorsun Jenny willy de böyle bir problem yaşamadım pişik filan da yapmamıştı
HeeSenCokBiliyon efeninannesi4207 bimin jenny willy bezini kullanıyorduk son paketi bozmuştu artık taşırma yapıyordu agu baby aldık 4 numara küçük geldi ama ona rağmen iyi taşırma falan yapmıyor 1 paket almıştım zaten sık sık değiştirdiğim için kullanmaya devam ediyorum az kaldı yenisini 5 numara alcam kalıbı jennye göre küçükmüş. Bez değişiminden dolayı pişik olmaaın diye stafine kullandım ve pişik olmadı 🥳
feyzsali Jenny well kullanıyoruz 3 numarasını gayet memnunum sleppy ilk doğduğunda çok tasiriyordu buna geçtik hala bundayiz sadece 1 2 numaralarında çiş göstergesi vardı 3 de yok malesef