İlk doz sonrası yani 4 gündür bebeğimde uyku hali, durgunluk, halsizlik var. Önceki kadar ellerini ayaklarını çırpmıyor, daha hareketsiz. Bununla birlikte gaz sancıları da mevcut. Duyduğum kadarıyla herkeste etkiler bu kadar uzun sürmüyor. Alerjik bir bünye olmakla ilgili bir durum mu bilemediğim için bez dışında neleri kontrol edeceğim hakkında fikir verebilecek olanlarınız varsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler