Bebeğim bugün 2 aylık oldu 2 haftadır çok gaz proplemi var sizce neden böyle oldu önceden yoktu böyle bir sorun gazı az vardı şimdi o kadar çok ki çıkarıyor gene kıvranıyor özellikle kakasını yaptıktan sonra daha çok ağlıyor ben anlamıyorum rahatlaması lazımken 2 haftadır uyku yok ne yapabilirim maflor kullanıyorum neyse colex şurup kullanıyorum ama iyi gelmedi sanki maflor ne yapıcam lütfen yardım