defne41_ 37 haftada 3500 gayet iyi kilosu ben 37+4 te doğurdum 2550 ile ,ilk bebeğiniz ise sütünüz de 3 günden sonra yavaş yavaş gelmeye başlar bu süreçte önce meme sonra mama verin bebek sarılık olmasın ,mamayı da biberonla vermeyin ya kaşıkla ya da enjektorle