Bebeğim 34+4 doğdu 11 kasımda ama ek gıdaya halen geçemedik verdiğimde hem almak istemiyor hemde fışkırır tarzda kusuyor sonrada bağırsaklarından ses geliyor baygınlık geçirir gibi oluyor başına gelen var mı 31 günlük de yenidoğan yoğun bakım öyküsü var