Merhabalar🌸 kızım 5. Ayına yeni girdi. Allah aşkına bu atak denilen şey nedir tam olarak? Dönmeyi öğrendi. Doğduğundan beri asla sırt üstü yatan bi bebek değildi. Kundak yaptırmadı asla ne zaman sırt üstü yatsa elleriyle kendini uyandırdı. Yüz üstü yatıyordu hala öyle yani. 10 gündür falan dönmeyi öğrendi. Uykusunda tam tur dönüyor yan dönüyor sırt üstü yatar hale getiriyor kendini ve uyanıyor 😩 ya bu atak mıdır nedir ben anlamıyorum Allah aşkına her hafta birşey çıkıyor. Bu dönmeyle nasıl baş edicez zaten 3 saatte zor bela uyutuyorum koyduğum gibi 15-20 dakika sonra pat dönüyor 🤦🏽♀️ uyku gerilemesi midir nedir öyle bişey mı ben gerçekten artık beynimi kaybettim