2 gündür kusuyordu ilaç versem atıyordu bugun iyiydi biraz ama ara ara kusmaları oluyordu gece 12den bu saate kadar kustu artık en son döndü tam uyuyacak bi yatak dolusu fışkırır tarzda kusunca tekrar hastaneye geldik damar yolu bulamadılar delik deşik oldu çocuğum ağlaya ağlaya ilk defa ağlarken annemm diye ağladı onu sakinleştirmek çok zordu sakinleşmedi hiç sonunda kan aldılar tahlil bekliyoruz arabada uyutmaya çalışıyorum yaşından bu yana sık sık enfeksiyon geçiriyor önce gözü şimdi midesi hangi hastaneye gideyim bilmiyorum yatış vermiyorlar çocugun yüzü 2 günde eridi gitti 2 gündür hiç bişey yemiyor sabah yarım salatalık anca yedi onu da kırk kere cıkardı yani ne yapmalıyım düzelmesi icin yatış da istedim baştan savma davranıldı ilaçla da geçmiyor bu saatte ne yapabilirim göğsüm daralıyor ya böyle gördükçe