Merhaba sorum bu ? Bizim kahvaltı sonra mutfak toplama bebek öğlen uykusunda 6.5 ay ev süpürüp silme. Bir gün alt kat bir gün üst. Silme yetişirse. Sonra zaten bir hengâme oyun,yemek,duş,dur oğlum yapma oğlum 3.5 yaş 5 yaş 2 oğlum var. Aksam park 10 11 kadar. Sonra banyolar yatak. Tek başıma bakıyorum eşim varla yok arası. Sabah geliyor öğlen gidiyor. Çocukları uyutmak zaten tam bir işkence bir oğlanların odası bir bebek oda oda koşuyorum😞 biri birini uyandırır vs vs sonra mutfak toplama bulaşık,çamaşır yıkama asma, halıları kaldırır silerim yerleri bebeğim emekleme döneminde. Yani işim bitmiyor ama bunları nefesiz yapıyorum aklınıza gelecek hersey gece oluyor 4 5 gibi yatıyorum. Görenler yapma vs diyor bu kadar abartma ama ben yaptığım halde temiz olmuyor kalmıyor yapmasam rahat edemiyorum ki 🤷♀️ kalan işlerimi yine ben yapıcam hemde daha zor olucak ama ben artık yoruldum bitkinim yüzüm soldu yaşama sevincim azaldı. Sorumluluklarım için yaşar gibiyim yetemiyorum gibi geliyor ama herkes güzel yönetiyorsun iyi bir annesin diyor. Ama bu ağır sorumluluk bende sinir stres yapıyor. Sizler nasıl yönetiyorsunuz acaba var mı hayatımı kolaylaştıracak önerileriniz anneler 🌸