Kızlar psikolojim bozuldu cidden bebeğim kolik ve yapayalnızım bazen hatta çoğu zaman yemek bile yemiyorum yeri geliyor duş alamıyorum lütfen kınamayın ama tek başıma sadece kucakta duran bebeğimle zaman durdu sanki tek çare zaman biliyorum ama uykusuzluk o kadar yordu ki beni bayılıp kalmaktan korkuyorum üstelik bebeğim bildiğiniz kucağımda uyumak istiyor beşiğe koyduğum an bağırmaya başlıyor buna nasıl bir çözüm bulabilirim tişörtümü yanına koydum fayda etmedi bildiğiniz ya göğsümde yada kucağımda ona sarılarak uyumamı istiyor ama hala çok küçük uykusuzluğun getirdiği sersemlikten korkuyorum çoğu gecem koltukta o kucağımda oturarak sabahlıyorum bir gün uyuyup kalıcam düşğcek diye korkuyorum Allah aşkına yokmu çaresi 3 beşik değiştirdim hiçbirini istemedi