ertoensar Kizlar 3 aylık erkek bebeğim var göğüsü morarmış ve kaniyo neden olabilir geç fark ettim doktora goturcem sabah korkmalı miyim
dilberhala1 ertoensar Bilgim yok ama böylr bir görüntüyle karşılaşsam direk acile başvururdum. Bence normal değil
hasibekar ertoensar hemen hastaneye görürseniz daha sağlıklı olur Allah şifa versin görüntü de yok belkide başka birşeydir de
ertoensar Acile gitmeyede korkuyorum çünkü bulunduğum yerdeki acil Dr hep asistan ve delik deşik ediyolar bebeğimi çok kötü anılarım oldu şimdiden
hasibekar ertoensar burada sadece yorumlanabilir canım ama iyi bir hastane yokmuş eşinize söyleseniz götürse
dilberhala1 ertoensar Anasayfada sol üst köşede 3 çizgiye tıkla orda resim yükleme var oradan yapabilirsin ama şansın varsa başka hastaneye başvur bence sen
hasibekar ertoensar ana sayfada sol tarafta üç çizgi var oraya basın resim yükle yazıyor öyle atabilirsiniz
dilberhala1 ertoensar Daha önce başka forum sayfalarında açanlar olmuş böyle göğüs ucundan kan gelmesini normal demiş doktorlar zamanla geçer ama morarmayla ilgili kimse bir şey yazmamış
ertoensar hasibekar ya hesap aç felan diyo yapamadim neyse sizin dediğiniz gibi ben en iyisi götüreyim hastaneye