Deletedmom_216 Esra9445 pure soft olayi tam olarak ne neye gore onu aliyonuz yani farki ne oluyo onun
Melekylmzz Esra9445 aaa öyle mi ben hiç öyle bir sorun yaşamadım 6 numara kullanıyorum bundan önce Goon premium kullanıyordum.
smmamons Esra9445 2 yaşına kadar prime premium çare kullandım 6-7 aydır da aktif bebeğe geçtim çok memnunum. Pişik felan asla yaşamadık son paketlerimiz zaten daha da değiştirmem ☺️
tugba825_ Esra9445 2 aylık kızım 15 gün önce tartıldığında 4.150 di şimdi kaç kilo bilmiyorum ama 2 numaraya geçtim ben
printhelloworld Esra9445 8 ay premium careden sonra 1 senedir aktif bebek kullanıyoruz sorun yaşamadık