Merhaba arkadaşlar ben ailesinde 1 taşıyıcı ve 1 hasta olan biriyim teyzemin oğlu dmd hastası maalesef bu konuda beni bilgilendirip yardımcı olabilecek birisi var mı diye sormak istemiştim sağlıkçı veya bu hastalık ailesinde olan biri olabilir 4 gün sonraya genetik test için randevu aldım çapadan ne çıkar bilmiyorum bir kız bebeğim var tekrar bir bebek düşünebilirim ilerde o yüzden bende tasiyicimiyim bilmem gerekiyor bu yüzden de test yaptırmam gerekiyor ancak yasayaniniz varmı sormak istedim teyzemle zaten konuşuyoruz durumu hastalığı ama yinede sormak istedim