Kızlar bebeğim 1 yaşına girdi mama içmek istemiyor çok seviyordu ek gıda aldığı halde günde 4 5 kez mama içiyordu şimdi öğürüyor geceleri uyanınca mama arıyor sadece gündüzleri yaptığım hep çöpe gidiyor kessem mamayı bir sorun olurmu yoksa normal kaşık maması falan mı denesem ?