oyoyoyyedibeni Kızlar neredeyse 20dir yanıp sönüyor bu saatte , cok bir ışığı yok ama gözüme takıldı. Meşgul diye mi yanıyor ? Bu nerden kapanır ?
hunilimomy oyoyoyyedibeni ortak diafonda yanıyor baska bi dairenin zili çaldığında bizimkisi muhtemelen sizinki de öyledir maalesef ki kapanmıyor
hunilimomy oyoyoyyedibeni ben cok kurcaladim da yanlışlıkla zili sonuna kadar kısmışım yine fayda etmedi 😂