Canim bir psikolog izlemistim tam hatırlamıyorum ama ya obsesif ya da anksiyeteli ikisinden birinde bu kişiler düşüncelerini öngörü varsayarmış.Yani sen hissiyatlarını öngörü gibi düşünüyor olabilirsin.Bazı insanların hissi yönü kuvvetlidir ama büyük şeylerde bunu Allah’tan başkası göremez.Ya da mesela olumlu öngörüleriniz var mı ? Bu diğer kişiler için düşündüğün kısım.İkinci kısımda oğlunuza hissettikleriniz bence biraz da olsa kaygılı bütün annelerin düşünebileceği bir şey.Ayrıca şunu da unutmayın biraz da düşüncelerinizle olayları çekersiniz.Ben bebeğim doğduğunda hep hüzünlü bakıyor anne bir sey mi var diyordum meğerse bebeģimin anne sütü ile geçen bir enfeksiyonu varmıs.Bu öngörü müdür yoksa bunu çekmek midir ?Birvarbiryok