Ben genelde rüyalarımdan korkarım mesela sabaha doğru gördüğüm çoğu şey çıkıyor. Mesela bugünde bir rüya gördüm. Bir kısmını tam hatırlamıyorum su aklımda kaldı. Yola çıkacaktık birkaç kişiyle ama eşim arar açmazsam kavga ederiz diyordum geri dönüyordum. Gece 11 buçuk gibi babamın kuzeni kalp krizi geçirdi babam memlekete gidiyor. Sanki gördüğüm yolculuk buna işaret. Bu yüzden rüya bile görmek istemiyorum. Belki kimse inanmaz ama 6 Şubat depremini de sabaha karşı gördüm ve gerçekten de çıktı 😐
Bizim burada deprem olduğunu görüyordum. Anneme hava soğuk dışarda ne yaparız diyordum. Biz uyandık ben anneme rüyamı anlatıyordum kardeşim 10 ilde deprem olmuş dedi, annemler ben resmen şok olduk 😐