kvsr234 Kızlar bebeğim 8 aylık dönerken tek kolu dışarda kalıyor ve zorluyor dönemiyor bazen kolunu altına alıp dönmeyi bilmiyor normal bir durummudur bu ben bazen yardımcı oluyorım ama tam öğrenemedi altına alıp dönmeyi şuan emeklemeye başlamadı daha
Fndkurdu kvsr234 canım bazen siz yardımcı olun bazen kendisi yapabildiği kadar yapar ve zamanla zaten yardım etmeseniz bile kendi kendine öğreniyor merak etmeyin. Sadece kendi kendine dönmesine müsaade edin tehlikeli olduğu zamanda yardımcı olun derim naçizane tavsiyem🤍
kvsr234 Teşekkür ederim yorumunuz için bende çok zorlarsa yardımcı oluyorum ama zamanla öğrenecekdemekki