Doğumdan 6 ay sonra ilk reglimi 25 Haziran tarihinde oldum. Doğumdan önce düzenli regl takvimim vardı. Geçtiğimiz 25 en geç 27 Temmuz da rehl olmam gerekiyordu ama 5 ağustosa geldik ben hala regl olmadım. Doğumdan sonra böyle düzensizlikler yaşanıyor mu? Bilgisi olan var mı?