Kızım sadece kauçuk emzik emiyor normal emziği atıyor. Evde de iki tane vardı birini yedek aldım. Kullandığını dişleri ile kesmiş yarıya kadar yırtık. Yedeği verdim öğle uykusunu uyumak istemedi fırlatmis bir yere bulamadım kuş oldu uçtu sanki emzik. Şimdi mecbur yırtık olanı verdim çünkü dalmiyor ağlıyor ama korkuyorum ya iyice koparır da boğazında falan kalırsa diye off annelik ne zor Rabbim. Ağlasa da alsam mı ağzından