Kızlar selam. Bebeğimi sağarak besliyorum. Yüzde 70 anne sütü, yüzde 30 mama şeklinde ilerliyoruz. Hipp organik combiotik kullanıyorum. Anne sütünü aldığında gazı çok kolay çıkıyor ama mama aldığında asla gazı çıkmıyor ya da çok zor çıkıyor. Bundan önce golden goat almıştım. O da aynıydı zaten doktorum da o mama bile değil kullanma onu dedi. Biliyorum her bebekte farklı etki gösterir ama sizin kullanıp gaz açısından memnun kaldığınız mama varsa lütfen önerir misiniz? Canımı sıkıyor artık bu gaz işi