Selam kızlar 8 aylık bebeğim neredeyse ⅘ aydır kabız kullanmadığımız ilaç,damla kalmadı 15 gün kaka yapmadığı oluyordu yaptığında ise taş gibi ve çok ağlıyor doktor çocuk gastroentolojisine gönderdi umarım ciddi bir sorun yoktur ve formül mama kullanıyorum tüm çeşitleri denedim hepsi birbirinden beter kabız yaptı ne yapacağım bilmiyorum