Dmtt06 merhaba,ben de Bayburtta yaşıyorum. benim oğlum 22 aylıkken kreşle konuşmuştum alıyorlardı. Hangisi hatırlamıyorum, instagrama girebilseydim mesajlar duruyordu,bakar söylerdim size.Ama giremiyorum🙄 3 tane var onu biliyorum. Erdal Şentürk anaokulu, pusula çocuk ve Zeynepin dünyası. Hepsiyle görüştünüzmü, ben bir tanesi alıyor diye hatırlıyorum 😊