Ben öğretmenim ama kpss ye bi sene çalışma imkanım oldu sonra maddi sebeplerden dolayı çağrı merkezine girdim aslında başvuru yapmamıştım bile ama cv mi görüp çağırmışlardı mülakata çenem düşüktür biraz o sayede girdim bi bankanın çağrı merkeziydi neyse dedim biraz çalışır kpss için kurs parası biriktirir kendi mesleğim için uğraşırım öyle olmadı tabi şartlar el vermedi çıkamadım üç buçuk sene çalıştım deyim yerindeyse boğaz patlattım çünkü çok yoğunduk sonra o banka çağrı merkezi alımı yaptı ilk bizdik atanan bankanın kadrosuna geçtik hala da devam şuan bebem için ücretsiz izindeyim. Bölümünü okumak istemeniz güzel ama zaten kendi içlerinde kuruma göre eğitimleri ve sınavları oluyo sizi kendiler geliştiriyo zamanla Prof oluyorsunuz daha müşteri sormadan yanıtı yapıştırıyorsunuz çünkü zamanla yarışıyorsunuz 😅 ben hiç evden çalışmadım ama pandemi dönemi PC dağıtıp evden çalıştırdıkları çok elaman oldu bizden sonra ben o dönem atanmıştım deneyimlemedim ama genel olarak zor bi meslek sabır gereken bi meslek ama kolay meslek de yok maalesef size şimdiden başarılar ve sabırlar diliyorum 😅☺️