Kızlar molfix mavi paket kullanmaya başladım şans vermek adına daha önceden aldığımda pek sorun yoktu ama şuan aldığım pakette bezin karşısı boş olduğu halde doldu diye çizginin olmadığı halde bebeğimin üstü başı çiş oluyor ve pişik de olmuş biraz . Bugün kiyafetlerini zıbınını 3 kez değiştirdim . Şahsen bezi yanlış bağladığımı düşünmüyorum diğer bezlerde bu sorunu yaşamadım. Bu sorun sizde de var mı ?