Bebeğim 4 ay 13 gunluk sadece anne sy alıyor kilosu iyi ama 4 gündür sanki doymuyor gbi hissediyrm cnku memeyi baya cekiyo snra gelmeyince sinirleniyo birakiyo yine veriyrm bu sefer yutkunma sesi duyuyorum oda 9 10 defa yutkunuyo doyuyormudur buarada emzirdikten snra iki gogsude sagiyrm bosalsjn diye ondanda 10 cc falan cikiyo sizce yetersiz mi