Bhr78 aslında birçoğu doktor ilk adım ayakkabısı diye birşey olmadığını söylüyor. Biz çok tercih ediliyor diye vicco almıştık memnun da kalmıştık , gayet rahat yürüdü düşme vs olmadı. 3 yaşında hâlâ da vicco alıyorum, bu markayla çok daha rahat yürüyor gibi geliyor bana.