KuzeyinAnnesi03 kocayaslisiskodunya 3 saat sonra bakteri oluşturma başlar dokunur canım o yüzden ısıt soğusun bı daha ısıt sağlıklı değil . Mama da ısıtılmaz. Ispanak yumurta ve mantar içinde bu geçerli aslında tekrar isitilmiyor