Deletedmom_110 E bebek bezınden memnun musunuz, gündüz kullanım için uygun ama düzgğn bşr bez arıyorum bircok markayı denedim bayagıdır goon alıyorum ama bu sıcaklarda cok kalın duruyo cocugu baya terletıyor, turco falan da bıraz naylonumsu gibi cildini rahatsız edip havasız bırakıyor bır de cok çiş kokusu verıyor hemen. Onu da denemek ıstıyorum ama kımısı bır cıs yaptıgında tasıyor yazmıs, kımısı gece boyu bırakıyorum kupkuru prıma gıbı falan yazıyorlar cok uc ornekler kararsız kaldım