gny9_2 benim bebegimde 4 aylıkken oldu. Hatta ben 4.ay atagı zannettim. Baktım sabaha kdr aglıyo atak degil dedim. Sabah hemen doktora götürdüm. Antinbiyotık kullandı. Tekrar idrar verdik. Geçmiş çok şükür. Eger antibiyotge ragmen enfeksiyon gecmezse idrar kültürü alıp üreme varsa ona göre antibiyotık verir doktorunuz. Sıvı alımına dikkat edin bu süreçte. İştahsızlık olabilir. Aç kalmaması lazım. İshal kusma da olabilir. Ateş yapabilir. Bizde hiçbiri olmamıştı. Çok geçmiş olsun 🙏🌺