elisa2705 Bebeknaz bagımlılık yapıyor diye duydum sadece dis döneminde asla uyumak istemiyorlar ama bi sekilde normel yolla uyutuyoruz
esmaayeldann Bebeknaz 3.5 aydır gece uykularımız çok kötü doktorum önerdi kullandık kısa bi süre. Hiçbşr etkisi olmadı sadece uyku getiriyor aynı saat başı kalkmalarımız devam etmişti bizim ve bıraktım
Anneyim_benn Bebeknaz ben bu tarz şeyleri uygun bulmuyorum kendi açımdan bebek bunlar uyuduğu günlerde olacak hiç uyumadığı günlerde bizimde çok uykusuz kaldığımız günler oldu ama hiç kullanmayı düşünmedim şimdilik bir yan etki göstermese bile ileriye dönük nasıl bir yan etki bırakır bebeklerimizde bilemeyiz bazı şeyleri akışına bırakmak gerekir diye düşünüyorum
hestiaone Çok çaresiz kalıp vermeyi düşünmedim mi düşündüm ama hiç de kıyamadım vermeye, çok fazla hakkında kötü şeyler duydum, eğer çok çaresiz durumda değilseniz vermeyin bence
_Burcu0111111 Arkadaşımın bebeği kolilti kırkı çıktıktan sonra vermeye başladı hiç bir yan etkisini de görmedi şuan 6 yaşında aşırı zeki bi çocuk