yavrupandaannesi Bebeğim 7 ay 10 günlük 4 baby bebek arabasını almıştık ama memnun kalmadım. Sebebi tek elle açılıp kapanmıyor olması ve tentesinden bakamıyorum çocuk ne yapıyor diye sizin memnun kaldoığınız önerdiğiniz bebek arabası var mı ?
Gryffindor yavrupandaannesi Hamilton R1 kullandık artık binmiyor ama çok memnundum. 3 sene dolu dolu kullandık hala taş gibi.
D_deniz yavrupandaannesi kabin boy çift yönlü çok kaliteli arabalar var özellikle kraftin. Arabanız varsa güzel bir oto koltuğu alırsınız. Pusetsiz direk kabin boy araba alın civilde kraftin tüm modelleri vardı
yavrupandaannesi Berilsmom13 ArvenMom Gryffindor Berilsmom13 annebenanneoldum zkusagianne D_deniz Ezgim0 Umutdamla20 NariNariKiminYari Mervemdlflflfl ollaluna7 aven Yaaaa harikasınız hepinize çok teşekkür ederim 🌸🩷
annebenanneoldum Joie litetrax 4 kullanıyorum gayet memnunum yayla gibi bir araba benim oğlan yapılı olmasına rağmen çok rahat ediyor iki senedir kullanıyoruz kızımda da onu kullanacağım
papatya_17 annebenanneoldum merhaba biz de bu model arabayı kullanıyoruz ama nedense son zamanlarda açılırken sorun yasiyoruz açılmıyor arabayı kapalı haliyle ters ceviriyrouz o şekilde açılıyor anlamadim gitti
Ezgim0 yavrupandaannesi kraft rambla kullanıyorum tek elle kapanıyor hafif bagaj da yer kaplamıyor ve tentenesi uzun olunca üstü komple kapatıyor kışın çok iyi oluyor özellikle tentenesi için almıştım çok memnunum
NariNariKiminYari yavrupandaannesi cybex kullandık taş gibi her yere gittik onla artık 3 yaşında olduğu için kullanamıyoruz
ollaluna7 Prego Aria kullanıyoruz hem tek elle kapanıp açılıyor hem kapanınca küçücük oluyor hem de çok hafif