beybimeybi Merhaba bebeğimin sag gözünde birkaç gündür kanlanma var. Gecmesini bekledim ama daha da artti. Goz doktoruna anca 5 gün sonraya randevu verdiler. Daha önce böyle bir sey yasayan oldu mu?
Bssraa2 beybimeybi 8 aylıkken yaşamıştık enfeksiyon demişti doktor sizde bir gidin doktora mutlaka geçmiş olsun
alin12_ beybimeybi baska bir belirti var mı? Ates, ishal, burun akıntısı, öksürük vs. Adenovirüs de gözde kanlanma yapıyor. Bu ara yine cok salgın var. 😔çok geçmiş olsun🌺
beybimeybi ygmrln merhaba biz o zaman doktora götürmüştük enfeksiyon demisti yanlis hatırlamıyorsam. Antibiyotikli krem ve goz damlası vermişti 5 gun icinde gecmisti cok sukur
gokcen_ ygmrln Benim yeğenimde kreşten birinden bulaşmış.adenovirüs baya yaygınlaşmış buaralar ,mutlaka doktora gidin ilerlemeden.
ygmrln gokcen_ sordum canım doktoruna cevap verdi sağılsun elini falan da sokmuş olabilir uyuyunca geçmediyse yarın doktora gidin dedi. Sabah bakacağım varsa götüreceğim canım. Ateş falan oluyor mu peki göze bulaşınca
gokcen_ ygmrln Ateş olmadı ,ama olanda varmış.çok bulaşıcı canım sürekli el yıkanması lazım.annesine babasına da bulaştırdı.anne de göz kanlandı ,küçücük kaldı boğaz ağrısı da oldu ama babada sadece göz küçüldü kaşıntı oldu