Brcozll 2 yaşında henüz paketli gıda olarak sadece pestil verdim onun dışında paketli gıda yok. Kendimi hiç yormam oğlum ne yemek istiyorsun diye seçenek sunarım 2-3 çeşit , sorarım hangisini yapayım diye onu yapar yediririm erişte, köfte, balık, makarna, pirzola, pilav, çorba vs. Kahvaltı da ise yumurta her gün olur haşlama, patatesli yumurta vs, krep, pankek, zeytin-peynir, helva, salatalık, incir-ceviz, bal vs. yemek istemezse de zorlamam her gün bir olmaz ama illa bir kaç tanesini yer şükür. Kahvaltı sonrası kuruyemiş, komposto vs. yer aralarda meyve yer Öyle alıştı o yüzden böyle devam ediyor maşallah. Çikolatalı ekmek çok zararlı bence keşke alıştırmasaydınız hemen, büyüyünce elbet yiyecekler tabi isterlerse ama bu yaşlarda sağlıklı ve düzgün beslenmek şart gelişimi için. Çubuk kraker ve bebek bisküvisi bile hiperaktive ye yol açıyor. Basit sandığınız her şey bir şeyi elbet etkiliyor maalesef.