Sevgili anneler ve anne adayları benim regl olmama daha 10 gün var ama 3 gündür pembe kanama şeklinde lekelenmelerim oluyor benimle aynı durumu yaşayan varsa lütfen yardımcı olsun spiral varken böyle lekeler gelmesi normal midir acaba ve daha 1 yaşında ikizlerim var vücudum Şuan başka bir doğuma hazır değil lütfen yardım eder misiniz başına böyle bir şey gelen var mı 😥🤦♀️😔