Merhaba 9.ay ve hemen güle güle demek istiyorum eğer bu aya özgüyse bunlar..
3 gündür yapışık ikiz gibiyiz resmen. Kucağımdan , bacağımdan , elimden kolumdan ayrılmıyor resmen. Bıraktığım yada yanında gittiğim an ağlamalar başlıyor. Yalandan da değil baya göz yaşları dökerek 🥲
Diş güncellemesi zaten devam ediyor, bi iştahımız gidiyor bir geliyor. Her yere tutunup ayağa kalkmaya çalışıyoruz ve ben gün içinde 100 kere falan amaaan oğlum düşüceksin diye dolanıp duruyorum 🤦🏻♀️
Gece yatağında yatırmaya alıştırmıştım tam , ta ki 3-4 gün önceye kadar şimdi uyurken bile elimi tutup uyuyor.
Sizlerde durumlar ne, neler yapıyorsunuz?