HamzaninAnesi ben dogdu hastaneden eve geldik ertesi gun vermeye basladim 1 aylik olana kadar cay kasigiyla her emzirmeden sonra verdim ki hem susuzlugu gitsin hemde pamukcuk oluşmasin diye (agizda sut kaldiginda pamukcuk olusur) 1 ayliktan sonra biberonla ilk damlaligiyla verdim sonra normal vermeye basladim masallah cok seviyo suyu 🌸