Bebikoluhayatim çok geçmiş olsun. Pişikten neler çektiğimi bir ben bilirim bir de Allah. Kanlı olup en son dermatoloji doktorunda almıştım soluğu. Asla ıslak mendil, ıslak pamuk kullanma canım. Her çişte dahi poposunu musluk suyuyla yıka. Kakasını ben hacı şakir sabunla yıkıyorum bildiğin. Kanlı pişik olduğunda doktor Fito ve hamazinc vermişti düzenli kullanımda geçmişti. Fakat ondan sonra hep poposunu su ile yıkadım ve penatan diye bir pişik kremi aldım doktor önerisiyle, çocukta kızarıklık mı var hemen sürüyorum hoppp yarım saate geçmiş oluyor. Sudocrem, Nivea, Hametol, bephantol, Bulgar kremleri falan hep boşa kullanmisim. Düşün doğal kantaron yağı dahi kullandim geçmedi. Tek çare penatan krem oldu. Rossmanda satılıyor