Oğlum 11 ay 5 günlük doğduğundan itibaren anne sütü alıyor ne biberona alıştırabildik ne de emziğe :( Ve ilk doğduğu günden itibaren gece uykusu yok yok yok ! Yarım saatte bi, en fazla bir saatte uyanıyor sabaha kadar bu şekilde ilerliyoruz sinir, stres, yıpranma her şey var mahvoldum 😔 öyle çaresiz hissediyorum ki kendimi. Bugün bir umut belki içer de biraz olsun memeden vazgeçer diye Hipp devam sütü alıp biberonla vermeye çalıştım ama asla biberonun ucunu ağzına dahi almıyor. Göğsümü emzik niyetine kullanıyor gece boyu. Gece 3 kere dahi uyansa çok şükür dicem fakat 10’u aşıyor uyanması…