Annesi, diş ağrılarını bebekler anlatabilse idi kahrolurdunuz diyorlar. Çok ağrıyor çok canı yanıyor e doğal olarak da iştahı gitmiş, çok normal. Zor zamanlarımız olacak ama inan bana geride kalacak, bir bakmışsın bütün dişleri ile sana gülümseyip ‘anne bir tabak daha yemek verir misin?’ demiş 🥹 sen dik dur duruşunu bozma, sabırla ona yemekleri sun, yemezse kızma açın bir şarkı dans edin. Lütfen salma kendini 🩷