Bugleminannesi28 Kızler kızımın doğum gününe 2 ay varame bu ara çok yoğun omduğumiçin son ana bırakmak istemiyorm. Kızıma bu konsepti düşündüm. Elbise daha almadım ama görseldeki renkte konseptle uyumlu olacak bir elbise beğendim kızıma. Kendimde bu konsepte hangisini tercih etmeliyim?? Alttaki yeşil gömleğin üstte duruşu bu şekilde Sizce hangi kombin 1) 2) 3)
caylavyu Bugleminannesi28 Bej etek ve beyaz gömlek kesinlikle. Yeşil gömlek ve ben bence uyumsuz olur diğerleri de basit duruyor. Konsept çok hoş beyaz gömlek bej etek uyar diye düşünüyorum
Meliginannesi Bugleminannesi28 bence yeşil gömlek giyerseniz herşey çok yeşil yeşil olur onun için bej kiyafet yeşil şaldan yanayım uyum açısından minik yakalamış olursunuz çünkü kızınızda yeşil onun için bence o sadece yeşil giyerek göze carpmali siz biraz daha geri planda kalmalısiniz. Bide yeşil çok olur yeşil giyerseniz fikrimce
Tomris61 Bugleminannesi28 böyle konseptli fotoğraflarda renk tonu önemli bence. Diğer türlü basit duruyor. Kızınıza beğendiğiniz elbise tonuna uygun hangisi ise o olsun bence. Ben olsam kızıma burda beyaz elbise giydirirdim belki yeşil bir aksesuarla. Ve kendim de beyaz elbise giyerdim şal yapardım onun aksesuarının renginde
Bugleminannesi28 Tomris61 Uyum deyinçede ben üstüme tanımam bu konulrda aşırı dikkatliyim. Buraya attığım görsel deki gömlek elbise şal vs. İle zaten bütün hepsi bir bükün olacak ben sadece hangi kombin hoş diye oylanmasını istedim inçe ayarları ben yapacam. Beyaz konusuna gelince kızım ilk ddğum güna bu şekildeydi. Bualon renginden pasta rengine ayakkabıdaki inci detayı inci tacı ve inci anahtarlık hediyesinin uyumu vs hep bütündü şimdi de yeşil ton istiyorum bence görselde hoş durmuş
Bugleminannesi28 caylavyu oda aklıma geldi ama kızımla ucundan bütünlük sağlamak istiyorm o yüzden yeşil gömlek mi acaba dedim
caylavyu caylavyu Çok fazla yeşil renk bence yani konseptteki yeşille gömlek bariz farklı geldi bana dediğim kombin çok hoş durur yinede siz bilirsiniz ☺
Bugleminannesi28 caylavyu yada şu şekilde olabilir belki yeşil gömleğin beyaz rengiyle bu etek sizce?
Bugleminannesi28 caylavyu yok renkler tutuyor daha doğrusu yeşil renk balon folyo feln kıyafetten sonra kıyafete göre birebir rengini alacam
caylavyu Bugleminannesi28 Bu renk etek çok güzel. Ama ben hala ilk kombin diyorum yukarıda boydan resim atmışsınız fiziğinizede çok yakışır bence. İlk kombin gömleği+ yeşil etek ve olur bu arada😊
Bugleminannesi28 caylavyu hmm yani yukardaki gömleğin beyaz rahgiyle yeşil etek diyorsunuz. Kızıma da yeşil elbise diktircem veya bir tane beyaz crop ile plazzo yeşil pantolon beğenmiştim öyle birşey alacam güller birkaçfarklı renkte olacak rakam yeşil renk olur Bir yandan da fazla yeşil mi deyip rakamı bej renk alsam güller yeşil bej mavi pembe vs. Olsa kızıma yeşil giydirsem bende bej elbise giyip yeşil şal mı taksam diyorm ama uyumsuz mu olur bilemedim hangisi daha mantıklı
Bugleminannesi28 Meliginannesi ecet doğru hayal ettimde herşey yeşil olur peki sizce yukardaki yeşil gömleğin beyaz rengiyle bu etek nasıl olur yine boğar mı Herşeyi yeşil yapmayabilirimkızıma beyaz crop ve plazzo yeşil pantolın beğendim zaten gülleri farklı renkler olacak bilemedim ki
Meliginannesi Bugleminannesi28 kızınız resimdeki elbise gibi giymicek mi? Eyer öyle giyicekse ben sizi daha soft renkler giymenizden yanayım mesela bej krem şalinizi da böyle kızınızın kıyafetiyle aynı ton takın derim. Eyer kızınız iki renk giyicekse beyaz yeşil gibi o zaman sizde beyaz yeşil giyebilirsiniz. ama ben renklerden yana tek renk giyilmesinden yanayım yani kızınız öyle yeşil bir elbise sizde daha geri planda kalacak duru bir renk ama uyum açısından şal yeşil olabilir. Çünkü güller var duvar rengi güller zaten rengarenk sizde iki renk olursanız aşırı göz yorar resimler…